Vet inte om det kanske var fel.

Precis gjort någe jag inte vet om jag borde gjort, men jag kände att jag ville och att det kändes rätt. Hoppas bara att det inte missuppfattas på någe sätt och inte framstår som något det inte är. Utan att det mottags precis som det skickades som en vänlig omtanke. För du spelar roll, känns som lite extra tom nu, men jag vet ju varför.

Idag tog jag cykeln igen till jobbet, igår gick jag, men idag pallarde jag mig upp i sadeln igen. Gick bra och fick ingen nära döden upplevelse idag. Får se om jag orkar ta cykeln imorrn då jag tränat pump idag och känner mig hyfast mör redan nu.

Fick sällskap en bit när jag var på väg hem från träningen. Träffade Marlén och efter en stund så kom hennes snubbe, kul att träffa honom oxå. Även om det kanske var under lite konstiga omständigheter
Måste ändå säga att det var lite på tiden, ni har ju ändå varit ett par ett ganska bra tag nu. Och nog brukar jag inte behöva vänta så här länge innan jag blir ordentligt presenterad för mina vänner killar. =)

Kom på en sak idag på jobbet, jag ska nog hålla mig hemma. För resa ska jag visst inte syssla med, inte i någon större utsträckning iaf. Flyget lägger ner turen, bussen blåser mig på biljetter. Fick sms biljetten jag skickade efter i förra veckan idag. Jag som trodde jag skickat fel. Jaja, har ju fått åka gratis någon gång så ska inte klaga. Men tror inte jag kommer utnyttja den tjänsten igen.

Nu ska jag trycka i mig några djungelvrål och sedan göra ett besök i duschen.


Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0