Vilken dag

En sådan toppen dag.
Solen strålade, energin sprudlade =)

Började med att lägga lite kött i marinad, innan jag tog itu med disken. När den var klar så var det tvättens tur.
Medans den snurrade runt och hade sig så tog jag med mig lite saker som ska stå på balkongen. Där satt jag sedan och filosoferade en stund. När tvätten till slut var färdig och jag hade filosoferat klart så tog jag cykeln och åkte iväg och införskaffade lite blommor. Visade sig när jag kom hem att jag visst gick lite Bananas med blommorna, då dem var lite väl många jämfört med krukorna... Men jag knopade ihop det på någe sätt.
Dock så räckte inte jorden till, men det får bli ett problem en annan dag =)

När jag fixat klart med blommorna så var det dags att laga mat. Det blidde gott och nu är jag både mätt o trött, tur man är ledig imorrn oxå.

Nu ska jag kika på tv och vänta på att man kan sova =)

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0