Fryser!!

Även om det inte blev lika kallt som dem hotat, så var det kallt ute. Får se om fötterna kommer bli varma idag...brr.
Inte kan jag påstå att skyltsöndagen var mycket att ha. Men nu har jag iaf vart där o kikat. Tycker dock lite synd om alla barn. För själv så minns jag skyltningen som en trevlig sak, med lotter och massa försäljning och liknande. Men men...

Nu är jag diplomerad öron, näsa och navel håltagare. Så vill ni ha hål på någe av föregående ställen så vet ni vem ni ska vända er till =)

Nu tror jag bestämt att jag ska koka knäck. Så det blir lite juligt. Annars är det tråkigt hos mig, ingen adventsljusstake är framme....=( Kommer knappt in i förrådet, och om jag tar mig in så ser jag inget. Men ska skicka ett mail o klaga så borde det vara ordnat imorrn tycker jag.

Sega knäckpussar

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0