Världs Champinjon! =)

Hmm...ikväll har det pratats om tjatande o gnatande o en massa ältande. Är inte bra att gräva ned sig för djupt, finns en risk man inte hittar upp igen. Lägg det på en hylla o plocka bara ned det när det är absolut nödvändigt.
Om jag skulle gräva ned mig varje gång, så skulle jag vara framme i Kina vilken sekund som helst nu. Men bättre att tänka igenom det, ta sig i kragen o se framåt. Bara en liten parantes liksom =)

Ni ska bara veta vilken god mat jag jag ätit idag. Lunchen var god men middagen bättre, då fick jag sällskap =) Inget fel alls, o konsistensen var superb =) Väldigt gott.
 Fantasin kom till användning oxå i jakten på en vas, eller en vas stand in.

En toppen bra måndag kväll heöt enkelt.


Synd bara att jag inte kunde gå o slåss, men man kan ju inte få allt.
Får gå på nå pass imorrn istället, men det är så grymt dåligt med träning på tisdagar...
Hoppas jag inte är för lat imorrn innan jobbet, utan gör det jag har tänkt. Ni får min fulla tillåtelse att tjata på mig =)


Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0