Är kvar i min bubbla.

Fortfarande lock i örat, vill visst inte släppa alls denna gång. Bara det gör ju att man är som i en bubbla.
Sen så känner jag min avtrubbad från allt, o det är riktig bubbelvarning. Känns som att känslorna är på paus nu..kanske är lika bra.

Jag gick o tränade efter jobbat idag. Eller först var jag uppe hos Classes o köpte lite ventiler, så nu är det bara att börja mecka...vad kul det ska bli.
Sen gick jag o träna, pump blev det. Var tufft, aningens skakig vill jag lova. Men för att göra det hela till en riktig utmaning så skippade jag bussen och gick hem. Bra kämpat skulle jag vilja säga o ge mig en klapp på axeln. =)

Imorrn ska jag jobba igen, det är nästan fullbokat o det är ju bra. Så tiden går fort.
Sen så ska jag inget mer göra i helgen, inte vad jag vet nu iaf. Är ensam...blev som extra ensam under kvällen oxå.
Men det är ju så det är.

Tror jag ska sova snart, träningen tog slut på all energi och så har sömnen inte varit den bästa den sista tiden heller....

Trevlig helg!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0