Delar av min dag

Känns hemskt, men har haft en väldigt bra dag.
Känns som om jag inte får det med tanke på vad som just hänt...ja, jag vet att det inte är så. Men det känns lite så.

Hade en bra dag på jobbet, lagomt mycket att göra. Åt en grym lunch på Balders med Hanna. Blev inte lite mätt vill jag lova. =)

Tur det inte bara är jag som gör egna ord och meningar. Kom in en kund o frågade om jag kunde noppa hennes glasögon...hmm. Ja, kan ju vara spännaden inget jag gjort tidigare men =)

Sen var det dags för sista danskursen på den här nivån. Hade en grymt bra kväll. Var så kul. Massa leenden o skämt, från folk jag inte ens trodde kunde skämta. =) O massa bra dans, så kul. Synd det var sista med denna gruppen. Vi tjejer har haft sådan tur o fått ha minst 2 hjälpare att dansa med varje gång. O den har lärt en massor. Sådan tur lär man inte få igen...=( Men kanske kan få någon dans med någon av dem ute..eller iaf nån söndag =)

Jag har visst flyttat in i någons hjärna oxå. Låter läskigt men alldeles alldelesn underbart =) Vänner ska man ju vara rädd om, o jag hoppas ni som finns i min hjärna har det minst lika bra som jag har det =)

Skickat ett mail nu om en förfrågan om sällskap till Britta.
Jag måste ju som erkänna att jag köpt biljetter, bara för att då skulle jag bli tvungen att försöka få någon med mig om jag inte ville fara själv.
O så hade visst Hanna lagt ut en krok åt mig igår. Får se vad jag kan tänkas få för svar. =)
Tur iaf att jag hade rätt om datumet, men blev lite orolig där ett tag måste erkännas..

Nu ska jag sova, sova sova. Imorrn är det ju tanternas dag. Iaf i mitt yrkesliv..inte i det privata =)

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0