Första besöket avklarat.

Ok, jag vet. Låter på rubriken som om jag inte ville ha besök. O så är det inte alls. Jag vill hemskt gärna få besök. Men denna gång så kom visst allt på en gång. =)

Var en trevlig helg...eller veckan har varit trevlig hela den.
Måndag var skoj, slagsmål och så msndejt =) Vågade visa nån bild jag tagit oxå, ett stort steg för fega mig =) (eller feg, men kritisk som tusan)
Tisdag var mycket Tea-tid. Kollade på alla avsnitt av I Anneli. Det är ju så skoj =)
Onsdag var jag ledig. Tvättade, städade och tränade. Sen blev det film o trevligt sällskap på kvällen =)
Torsdag var massa jobb, sen god mat på Olles med Hanna o Marlén. Innan vi styrde kosan till Saga teatern där Moneybrother väntade på oss. =) Han är ju helt klart en av de bästa vi har =) Synd bara på att ljudet var halvtaskigt. Men han kan då charma sin publik. =)
Fredag kom Marie på besök. Filmmaraton o prata ikapp delar av det vi missat sen sist =)
Lördag var jobb, pommes på Donken, då alla fik var knökfulla =)
Laga mat o göra oss vackra innan vi blev dubbelt så många =) Utgång o massa dans och gubbar....men ändå en trevlig kväll =)
Söndag, idag alltså så blev jag lämnad till mitt öde. Ska nog pallra mig iväg o träna, så jag får nå vettigt gjort även idag =)

Börjar redan skymma fast klockan bara är tjugo i fyra. Det är det värsta när man ställt om klockan. Kvällen börjar mycket tidigare....men då kan man ju å andra sidan tända en massa ljus o ha sig =)

Veckan som nu kommer blir verkligen intensiv. Både roliga o hemskt jobbiga saker ska ske.
Träna, bio, fara hem, ta farväl, få besök av Syster. O så ska det hinnas med lite jobb oxå.

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0