En inne dag..

Igår var det lördag och dagen för utgång. Som jag hade längtat.. Men, vet inte vad jag ska säga om kvällen. Innan var det mysigt, precis som det brukar vara på våra förfester. Men sen när vi väl kom ut så var det ok, men inte mycket mer än så. Hängde inte alls på sällskapet eller folket i övrigt. Men det var som att inget klaffade. Musiken var ganska så trälig, det var inte så mycket folk...en alldaglig utgång.
Får hoppas på bättre tur nästa gång.

Sen vill jag kommer med ett litet tips, om ni syr och lägger ifrån er arbetet ett litet tag. Lägg det inte någonstans där ni senare kommer sätta ned rumpan...kan göra ganska så ont....

Idag har jag inte varit utanför dörren. Hade tänkt mig en promme i det fina vädret och sen fara iväg o träna lite under kvällen. Men blidde inget av det.
Haft en tung dag, kommer som plötsligt, som ett slag i magen. Kan inte fatta. Fattar inte, men jag vet.
Det gör ont....


Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0