Byta bostad?

Fick just ett mail från bostaden, jag var trea på en lägenhet. Planlösningen såg bra ut, dock var balkongen i sämre läge än vad jag har nu. Men lägenheten var större och mer central...och även billigare än den jag har nu.
Men frågan är ju hur den ser ut..den är ju inte ny, men det säger ju inte så mycket egentligen.
Men jag vet inte om jag törs tack ja...det är ju iof 2 innan mig, men det kan ju bli jag... Skulle kanske se den först...o bestämma om ja verkligen vill flytta..o om jag orkar.
Och vem vet, snart kanske jag ändå måste flytta, då kanske jag inte orkar byta lägenhet nu... Klurigt.

Min magkänsla brukar vara mig sann...och om den inte sviker mig denna gång så betyder det att jag inom en snar framtid kommer bli lämnad ensam...får hoppes den är felaktig denna gång.

Finns mycket jag skulle kunna skriva..men jag tror jag låter bli.
Är väl ingen som vill veta ändå..

Imorrn är det dags för danskurs nummer 2. Ska bli kul. Ska först fixa Hanna i håret och försöka hinna med lite träning oxå

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0