Myror både här o där

När jag var liten brukade min moster fråga om jag hade myror i byxorna då jag inte kunde sitta still. Och jag brukade kolla efter, men nej där fanns inga myror.

Ungefär så har det varit idag, har dock inte kollat efter om jag har myror i byxan, men det kan bero på att jag haft kjol hela dagen =)

Hade ställt klockan, fast jag är ledig. Inte illa för att vara jag =)

Hade bestämt att Hanna skulle få äran att göra mig sällskap. Jag ville till myrorna o kika runt. Sen så ville jag till Intersport och kolla efter en jacka. Hon var inte så svår att övertala, iaf inte efter det att jag sagt att vi skulle avsluta jakten med att äta på Café Victoria =)

Jag glömde bort hur fort tiden går på morgonen och fick ivanlig ordning gå fort som tusan för att ha en chans att komma i någelunda tid. Kom nästan på rätta tiden..kära någon.

På myrorna fyndade jag lite kjolar att ha på jobbet. Kul att göra fynd =)

Hittade dock ingen jacka. Men maten vi åt till lunch var inte så tokig.

Efter vi hade ätit så skildes vi åt, då alla inte hade turen att vara ledig =)

Jag gick till stadium, tänkte jag skulle passa på att kolla när jag ändå var på plats. Hittade dock ingen jacka alls, men köpte en hel del träningssaker...hon i kassan trodde att jag nu skulle börja träna.. Men riktigt så är det ju inte, men förhoppningvis så tar jag mig i kragen och kommer igång på allvar igen.
Men vette tusan om jag någonsin kommer bli en jobbare. Men får ge det ett försök igen...kanske. =)

Sen så gick jag hem med alla mina nya saker.
Fixade kaffe och satte mig på balkongen med en tidning och en kopp kaffe. För idag var det väldigt fint väder, fastän det var min lediga onsdag. Fick höra att jag kanske hade gjort något för att förtjäna fint väder....vet inte vad jag kan ha gjort för fel under våren =)

Sen så gick jag till ica o handlade det jag skulle ha till maten.

Lagade mat, den blev god.

Sen så törs jag inte berätt vad jag gjorde... men det gick ganska så bra iaf. Utom incidenten med säkerhetsnålen. =)


Kan sammanfatta det hela med att jag haft en toppen onsdag!
Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0