Grattis till mig själv!

Idag är det ju min dag, så börjar med att gratta mig själv. Grattis! , Tackar tackar =)

Haft en bra helg. En riktig toppen helg.

Började redan i torsdags, när jag fick ett påsksägg. Inte vilket ägg som helst, utan ett ägg som man bara kan drömma om, ett ägg fyllt med saltlakrits....mmmmmums säger jag bara =)  Tack Tack =)

Sen så var det en trevlig helg hemma hos familj o släkt. Riktigt mysigt.
Fick dock reda på att jag är överviktig...det kändes väl inte riktigt lika skoj...o inte en helg som denna, då man äter lite mer godis än vanligt... Men jag prövade flera gånger, med det visade samma hela tiden...jaja, det får jag jobba på. Är ju lite tidigt ännu, ska jag vara vältränad 2014, först efter det ska det ju braka utför o landa hos biggest loser. Så får jobba på detta nu, ska nog gå. Bara man är envis så =)

Sen så har jag blivit ensam. Eller ensam o ensam, men över. Är bara lite avundsjuk, men inte missunnsam, inte alls. Men jag vill oxå!!!!
Borde väl ända ha lärt mig att det gilla läget, men det är som svårt....suck....men någon gång kanske, fastän det inte känns så...inte alls..

Men jag känner mig glad o lättsam. Iaf för tillfället. Måste bero på det fina vädret o allt socker.

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0