Muskler

Var o tränade idag efter jobbet. Var många dagar sen jag var där sist, så antar jag kommer få känna av det i helgen =)

Redan när jag cyklade hem så började benen klaga. De sa åt mig att ta det lugnt, jag ignorerade dem och trampade lite snabbare o tyngre. Då var de inte så kaxiga längre, de till o med svor åt mig. Din j*la idiot. Svarade med att de kunde äta bajs. Fick då till svar: hellre kolhydrater.. Hmm...vad svarar man på det? Går ju som inte. Ingen aning om det finns nå mycket sådant i det jag föreslog, så jag valde att vara tyst. Var nog lika bra, folk kollar underligt på en när man cyklar o pratar med sina egna ben =)

Jaja...jag är lite mossig i huvet, jag erkänner =)

Har fattat ett beslut, blir dans i helgen. Ser för tillfället mest fram emot bussturen upp =)

Puss puss o en del av min framtida träningsvärk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0