Prinsessa

Kollade i en tidning på jobbet och läste någe intressant.

I England råder det hysteri just nu, om det kommande bröllopet. 
 
Vill man låta sin sjuåriga dotter gå en skola så hon lär sig att inte surpla te, niga fel osv. Så kan man skicka henne till en prinsesskola. Kostar endast 30000kronor. Är ju som hittat =)

Det som jag tyckte var roligast var att det var en amerikansk kvinna som hade öppnat denna skola.....känns det trovärdigt? Vet inte om jag skulle betala så mycket för den skolan, för hur mycket kan en amerikanska veta om prinsar o prinsessor? Det finns ju inte ens sådan där ju =)

Skulle kunna skriva lite om gårdagen oxå, men det ids jag inte =)


Ikväll blir det tjejkväll med utgång....blir kalas tror jag =)


Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0