Det är mycket nu

Förra veckan var helt galen, hände saker precis hela tiden. Vilket var superskoj =)
Denna vecka är oxå ganska fullbokad, var ikväll jag fick lucka så jag inte hann till träningen eftersom jag jobbade över. Men så kan det ju gå ibland. Inte helt fel med en slapparkväll heller =)

Imorrn är jag ledig, så ska jag slå in julklappar tänkte jag. Men är ju en person som jag inte har köpt till ännu...huvva. Står som still i huvudet, kan inte komma på någe alls....men jag måste ju, är ju inte alls många dagar kvar nu.

Sen så ska det vara lilla-julafton imorrn.. fast känns fel att säga så, då tanken är att vi ska äta chips o dricka glögg.. Men ska oxå bytas julklappar så det får ändå kallas så =)

Fick 2 julkort idag, sådant är ju alltid skoj!

Nepp, nu har jag svamlat klart. Får återkomma när jag har någe att komma med =)

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0