Inte riktigt som jag tänkt mig

Denna "efterjobbet" fredag blev inte riktigt som jag tänkt. Hade inte jättemånga planer men iaf två.
Jag skulle köra ett pump pass efter jag slutat jobba, sen så skulle jag hem o tvätta upp gardinerna...ja, jag vet, inte det roligaste man kan göra en fredagskväll...men det måste ju ske någongång. Å eftersom jag ändå ska jobba imorrn så känns det inte riktigt som attt det är en riktig fredagskväll nu.
Hade även tänkt gå o kolla på en julklapp innan jag skulle iväg o träna, men det började redan där.

Man gick inte längre än nödvändigt i detta väder vi haft under dagen. Så jag skippade julklappskollen och sköt upp den till imorrn istället. Hoppas på bättre väder då.

Gick sedan över bron och det var lättare sagt än gjort. Fick streta emot för att inte fara ut i vägen, o gjorde sjukt ont på kinden när snön blåste som spik!
Kom fram o ser att det är alldeles mörkt där inne....hmm.. Står en kille utanför dörren o dörren är låst.. Passet ska börja om minder än 30 minuter! Kommer en tjej med nyckel o släpper in oss. Hon försöker tänka o ha sig. Fixar det kille skulle ha o säljer ett nytt kort till mig (japp, nu är det fixat)
Jag frågar henne om det inte är någe pass? Men jo det är det.
Går o byter om o traskar sedan upp igen. Lika mörkt där uppe som innan. Några snubbar ilar omkring o låtsas ha koll. Men hjälper inte alls. Jordfelsbrytaren var felet.
Så blev inget pump pass....men ledaren var kreativ o bestämde att vi skulle köra ett core ist. Huvva...lär ha ont på många nya ställen imorrn. Men det var kul att pröva, o kanske till o med ska lägga till det på min repertoar =)

Sen när jag skulle gå ner o tvätta så kom jag inte in i tvättstugan. Nepp, inte alls. Trodde jag hade bokat en annan dag eller kanske inte slutfört bokningen. Men jag hade både bokat tiden o dagen. Men kom inte in....så ingen tvätt blev tvättad idag inte..

Som om inte det vore nog så har jag ingen bild på teven heller, bara massa myror i deras krig....undrar just hur länge de ska kriga...har ju hållit på i alla tider det där kriget..o vad tusan är det som de krigar om egentligen? =)

Nu ska jag skriva en inköpslista o hoppas på mer tur med planerna för imorrn =)

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0