Mör som en mördegskaka.

Mina ben strejkar, mina axlar tjurar o resten av kroppen är mör som tusan.
Men ska inte gnälla....iaf inte så mycket =) Jag får ju bara skylla mig själv, är ju mitt eget fel.
For o tränade igår, fastän jag hade kvar träningsvärken från i onsdags. Men jag tog det ganska så lugnt, behöver ju inte utmana ödet i onödan =)
Men sen var det ju dans på kvällen, o jag dansade en del ändå så det gjorde ju inte direkt min möra kropp mindre mör =)

Är bara sur på mig skäl för att jag inte tagit mig i kragen o fått någe gjort idag. Men jag hinner ju fortfarande, klockan är ju inte mer än tidig eftermiddag ju.
Jag ska adventspynta....japp, inte blivit gjort ännu o imorrn är det ju ändå redan andra advent....tusan så snabbt tiden går!
Sen så hade jag ju tänkt baka oxå, så måste pallra mig iväg o handla.

Men jag njuter av att slappa o inte göra ett dyft, var ändå ett tag sen =)

Hoppas ni har en bra lördag

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0