Blandat

Förra vecka var jag på bio, 127 timmar (inte dagar). Filmen var bra, fruktansvärd, jobbig och hemskt. Men bra. =) Men jag har en del frågor. Jo, jag vet, vill jag veta mer så är det bara att googla. Men dem frågorna jag nu ska ställa handlar om saker från filmen. Är tre frågor, hör gärna av er om ni vet svaren på dem, så slipper jag undra=)
1. Varför packade han i mörkret?
2. Hur fick han på sig klockan igen? Med bara en hand..
3. Hur hade han det med skäggväxten egentligen?

Som sagt, tveka inte att höra av er med svaren på mina frågor =)


Det pratas om förändringar på jobbet. Får hoppas att det som vanligt bara är en massa löst prat. Jag känner inte alls att jag är suger på det hon pratar om, men har ju som inte så mycket val. O blir säker bra, om det nu blir av. Men jag är av någon konstig anledning väldigt emot det. Brukar bara tycka det är kul när det sker saker, men om dem börjar påverka min fritid, eller som i detta fall, mina arbetstider så känns det väldigt jobbigt. Jag tycker ju att jag har ett sådant bra schema just nu. Men men, får vänta o se helt enkelt.
Vill ni ha en gratis klippning hos mig, köp då en masa kex =) Japp, jag ljuger inte. Men det är iaf en sak som känns kul, o inte alls jobbig =)

Sker en förändring redan nästa vecka på jobbet. Brukar få sluta en timma tidigar när man jobbar själv. O det är ju skönt, eftersom man går upp i arberstid, men då ändå får mycket kväll. Men nästa vecka är det slut med det. Så blir det till att börja en timma senare istället....så adjö träning och hem gång innan kurser....=( Snyft...

Fick känns mig som en väldigt dålig dotter idag. Var inte alls tanken, det vet jag, men det var så det kändes. Så är aningens låg för tillfället. Men men.....
Vill inte tänka på det där just nu, när jag är redo att tänka så tänker jag. Inte innan.

Pösigt upptill eller nertill? Svåra frågor, inga svar =)

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0