Jag känner mig alldeles tom...

Hade sett fram emot denna helg som precis varit, och nu är den över, slut, borta, gjord....=(

Hände mycket och samtidigt inget alls.

Dans, shopping och mat... i den ordningen.

Bästa maten åt vi iof när vi kom tillbaka hem, i Ö-vik blev det inte så mycket äta mera dricka. Var ju mest bara törstig, hela tiden. =)

Sov ungefär fyra timmar per natt, men allt blir ju som extra skoj när man är trött =)

Shoppade en del, men ingenting som jag egentligen var på jakt efter.  Köpte bla två par byxor. Ena paret var i storlek 28 och det andra i 33.....japps, båda var till mig.

Helgen handlade ju om dans, så måste väl nämna dans. Många bra danser, mycket nytt folk o en del "vanligt".
Men jag kan inte skriva nå mer om dansen i sig, det skulle bli på tok för virrigt och ofokuserat.
Jag ville prova herrtoan på dansområdet, men Hanna hindrade mig, antar att hon tyckte det var en dålig idé. =)



Vet inte riktigt om jag förstår det ännu, men efter all denna tid så fick jag träffa personen bakom numret.
Väldigt underligt och samtidigt helt naturligt.
Har många tankar kring det, men är fortfarande som en jätte stor knut i huvudet av alla intryck, så måste trassla upp den knuten innan jag får koll på tankarna.
Draken fick hedersplatsen i min lägenhet, hyllan högst upp inne på toa.
Har egentligen bara en sak jag kan säga i detta nu.
Tack för att du finns och är den du är.
(Göd mig bara inte med för mycket lakrits)
=)



Super tack till min underbara resekompis, utan dig vore det fruktansvärt tråkigt.


Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0