Aj aj aj

Fixade det där hålet, gick smidigt. Men kära någon vad nervös jag var innan o vad jag blev skakig efteråt. Men nu är det gjort, o det är riktigt skoj, men otoligt läskigt o nervöst =)

Försökt övertala H att han ska gå en foxkurs, så jag kanske kan vara säker på att komma med, men jag vette tusan hur det gick med det där...Får kanske vänta någon dag o se, innan jag anmäler mig själv o åter får vänta.

Imorrn börjar iaf buggkursen, min tredje på detta ställe. Ska blir skoj. =)

Får nog håret färgat innan, o det vore ju toppen. Så slipper jag ju den dryga väntan som annars skulle vara.
Ska pröva en kallare färg denna gång, inte för att någon kommer se någon skillnad....så brukar det vara iaf. Men jag själv kanske märker någe.

Ska sova lite, så jag är redo för alla morgondagens äventyr.

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0