Hipp hipp Hurra till mig idag!!!

Jaha, då har man blivit ett år äldre. Inte illa att få äran att bli så gammal, hoppas på att få bli bra mycket äldre =)

Gick upp tidigt för att baka o städa undan. Bakningen var skoj, gjorde cheesecake, har aldrig gjort det innan. Men svårt var det inte, kunde dock ha gräddats en lite kortare stund iaf enligt mig.

Hade endast en kund...men det var en trevlig en iaf. =) Sen så tvingade jag Marlén att klippa mina toppar. Ett tråkigt jobb, men någon gång måste det göras =) Skönt att ha det gjort, nu borde man klara sig ett tag....ett halvår eller så. Rekommenderar att det görs betydligt oftare än så, men vi är hyfsat dåliga på att vara snälla mot topparna våra. Om det inte är dem i luggen, äggvarning blir det då =)

Måste vara på bra humör idag med tanke på alla =) jag gör... Tänker jag efter så är jag glad, trött men glad.

Haft Umeås bästa tjejer på besök idag. =) Undrar just vad jag gjorde utan er....mycket mindre iaf =)

Nu ska jag snart sova, för imorrn är det ju en ny dag. Och när man blir äldre så behöver man ju alla sömn man kan få =)

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0