Jag har fått en partner

Om 2 veckor så borde jag vid den här tiden vara på väg hem efter en trevlig danskurs.
Det lär visa sig om så blir fallet, men hoppas ska man ju alltid =) 
Har iaf fått ett mail om att dem funnit mig en partner så jag är välkommen på kurs.
Både skoj o läskigt.

Idag var det segt på jobbet, hade en kund direkt när jag började. Sen var det bara tomt. Klippte lite på luggen, men försökte undvika äggimitation denna gång. Lyckades, kan bero på att jag fegade o klippte inte så mycket..eller oxå så lärde jag mig någe sist. Svårt att veta =)

Imorrn kommer det bli en toppen dag, det känner jag på mig.

Nu ska jag äta upp chipsen o om ett tag så ska jag besöka Rebus och hans struliga liv.

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0