Jaha...

Vet inte alls vad jag ska skriva om. Borde då kanske inte skriva någe alls, men det lät tråkigt tycker jag.
Får väl spåna ihop någe lite lagomt tråkigt. Bara att vänta o se om jag lyckas helt enkelt =)

Tänkte på en sak igår när jag gick hem efter att ha varit o fikat med Hanna. Japp, klart jag åt en semla =)

Jag gick o gick o gick o trodde aldrig jag skulle komma närmre hem. Men så, precis som alla vet (om man går åt rätt håll alltså) så kommer man ju hem tillslut.
Men innan jag gick in på gården så var det några killar som skakade lös en stor istapp från en lycktstolpe.

Vet inte om jag törs skriva ner mina tankar då...kanske inte så smart egentligen, men är man så smart en måndag kväll? Nej, skulle inte tro det.

Jag skrämde upp mig själv, eller nej, men jag kunde ha gjort det om det inte var för att jag var i ett sådant konstigt humör. 

Jaja.  Mina tankar gick till mord. Borde inte en istapp kunna vara ett mordvapen? Dem är ju verkligen staka om dem är tillräckligt tjocka, o så borde fingeravtryck o sådant smälta bort....läskig tanke.

Att jag hade sådana kalla o råa tankar berodde helt säkert på att jag läser en mordhistoria just nu.

Men alla som känner mig vet ju att jag är facinerad av att läsa kriminalhistorier. Skulle vara intressant att få reda på hur folk tänker, om dem tänker. Vad får dem att fatta sådana hemska beslut som att ta en annan människas liv? Hur kan man tycka att man har den rätten?  Urgh....får rysningar bara jag tänker på det.

Nu ska jag se lite tv, CSI NY, innan jag ger mig in i Rebus värld för en sista gång...iaf i denna boken.

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0