Kul =)

Idag fick jag ge receptet till Lax a'la Terese till en kund. En kund på 80+....lite små nervöst... särskilt då jag inte har nå recept på det, utan går mer på känsla. Hoppas hon kommer med en recension nästa vecka =) Eller iaf någon gång.
Själv så ska jag laga det på söndag, till mamma o pappa. Hoppas dem gillar det.
De få personer som har fått smaka har iaf sagt att det var gott. O jag vill iaf tro att jag kan lita på dem =)

Jag borde ha gjort så mycket ikväll. Men icke. Dem får ta det som det är, o det vet jag att dem gör.
Jag är ju som jag är, o det vet dem ju =)

Jag har iaf svarat på ett mycket jobbigt mail, o jag tror jag lyckades formulera mig ganska så bra. Hoppas bara budskapet går fram utan att såra. Men men, inte mycket mer jag kan göra...

Nu ska jag damma lite tror jag....gud så skoj =)

puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0