Fiskar

Finns fler fiskar i havet, till o med massa fiskar. Vette tusan varför man pratar om fiskar, men det är det ju inte jag som bestämt.

Men vilket som, finns massa fler fiskar i havet. Men vad hjälper det när jag simmar i en glasskål?
Har funderat på detta, kanske inte jättelänge o jättedjupt, men jag kom iaf fram till följande:

Jag simmar för mig själv i en glasskål
(en sådan guldfiskar brukar simma i, men vet inte vad för fisk jag kan tänkas vara. Det får jag klura vidare på)
Den står placerad på ett bord ute på en brygga vid havet, så jag ser att det finns massa fiskar i havet, men det är omöjligt för mig att ta mig dit...
Så nära men ändå så långt ifrån.

Japp, det är det jag kommit fram till.
Om ni känner för att komma o besöka mig i min glasskål så är ni välkomna, men glöm för tusan inte att boka retur resan, för här vill ni inte vara kvar för alltid. Hur trevlig jag än kan tänkas vara =)

Massa fiskpussar till er

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0