Väntan...

Väntade hela helgen o nu ska jag visst vänta även denna helg. Säger då det, men inte mycket att göra. Bara hoppas på att det blir som det är sagt att det ska bli.

Fick ju kolla på den där lägenheten jag skrev om sist, men det var inget för mig. Allt tjat o gnat i onödan alltså =)

Sen så är jag så besviken på mig själv för att jag är så feg, men jag ska göra det. Det bara måste jag, men jag skjuter det på framtiden hela tiden. Inge bra, inge bra alls... Gör ju bara att man gruvar sig extra mycket. Men i nästa vecka så måste det bli av, om inte reda på fredag.....får se....

Ska iaf och skratta åt Betnér på fredag, han hade med sig Flam så det blir nog riktigt bra. Hoppas på ett avbrott från verkligheten en stund. Det kan behövas.

På lördag morgon så bär det av till Stockholm. Hoppas på en bra helg med bra shopping och fint väder så det kanske kan bli en glass eller två i någon park. =) Just nu känns det mest bara jobbigt att åka, men det brukar ju bli bra bara man är på plats. Hoppas iaf på en riktigt bra helg.


Var på dejt med Marlén igår. Väldigt trevligt massa skvaller god mat, gott kaffe som gjorde att man blev mer än proppmätt och sen en stärkande promme hem. Vad mer kan man önska? =)

Imorrn är jag ledig, det ska bli riktigt skönt. Hoppas på toppenväder=) Måste dock packa oxå, vilket är mindre skoj...


Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0