Nyheter

Sitter och kollar efter en artikel jag har tänkt länka till efter att jag skrivit mitt inlägg. Men jag har inte lyckats få fatt det ännu.

Men medans jag sitter o söker så stöter jag på följande nyhet. Det ska finnas en otäck likhet mellan detta hus o en person. Lika som bär ska de visst vara.
Lägger ut en bild så ska ni se om ni kan se det själva










Om ni nu inte kunde se vad detta skulle vara likt så kommer svaret här, i ett citat från aftonbladet:

"Snedtaket ser ut som hans lugg.
Dörrkarmen som hans berömda mustasch.
Det beiga huset i Wales är en kopia av Adolf Hitler."


Jag vet inte om det bara är jag, men jag tycker mest bara det ser ut som ett hus....

Jaja, har jag tråkigt någon dag så ska jag ta med mig kameran ut o söka folk i hus o ting. Kanske kan få bilden med i en tidning =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0