Safari & kakor

Haft en bra dag idag =)

Började dagen med att sätta löshår på Marlén, var en smidig metod tycker jag. Känner mig peppad på att få sätta fler gånger =) Men får väl se hur det blir med den saken. =)

Sen så var det inte så många kunder, men dagen var ovanligt trevlig ändå på någe sätt.

Vi planerade fredagstemat. Förra veckan hade vi utvecklat våran kjol-fredag till kjol o bling-bling.
Kjolen är ju som på någe sätt obligatorisk, vet inte hur länge vi hållit på, men ett bra tag är det iaf =)

Morgondagens tema var på vippen att spåra ur, som med så mycket annat vi spånar om på denna salong jag jobbar på =) Men safari är temat....så bara att försöka gräva fram någe passande ur garderoben =)

När jag hade jobbat klart för dagen så tog jag cykeln och cyklade hem. Det blåste kraftigt, och så klart var det motvind mesta dels utav vägen. Men det vara bara att se glad ut och trampa utav bara tusan =)
Stannade vid Ica, måste handla om jag skulle göra som jag tänkt o baka.

Och vad jag har bakat, en massa cookies finnes i mitt kök i detta nu. Gott gottigott gott =)

Välkommen över på fika (så länge lagret räcker)
=)

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0