Mat och vrak

Har ikväll ätit en massa mat. Men jag får erkänna, det gick bara inte att få i sig allt, så är det...
Började med hemmagjord ost som man doppade i yoghurtsås, sen åt jag kycking med massa olika såser och avslutade det hela med glass med massa knasigt i.
Jag gjorde nog en del dumma val skulle det visa sig.
Förrätten var god, men i huvudrätten så var det ju en massa ärtor i riset till kycklingen...o det är ju bland det obehagligaste jag vet..o efterrätten var en miss, huvva.
Men jag är mer än mätt o det är ju bra det =) Billigt blev det ju oxå tack vara Hannas generösa arbetskollega =) Tack tack =)
Lyxigt blev det med, för jag fick en privatchaufför på vägen hem.

Det var det bra med min dag, annars har den varit sådär..min huvudvärk har vägrat släppa taget (tänk om det vore annat som ville hålla sig fast vid mig istället.....) Sen så känner jag mig lite bitter, men det hör ju som till.

Men nu tänkte jag komma till någe annat. Skrev ju i ett tidigare inlägg att jag höll på att starta en ny blogg, o nu är den här. Jag o Hanna skriver om vardagsmat o så. Tanker är väl att vi ska inspirera varandra o andra med olika maträtter. Tror oxå det kan göra att jag skärper mig o börjar laga lite bättre mat, o så blir det ju kul att ha allt samlat på en sida oxå.
Så välkomna in o sukta =)

www.matvrak.blogg.se

Puss puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0