Söndag igen....

Jaha, då var det dags för en söndag igen då. Nästa söndag är jag i ett annat land....känns konstigt att tänka så =)

Helgen har varit bra får jag säga, ganska så lagom. (väldigt svenskt skrivet (=)

Efter det att jag slutat jobba i fredags så köpte jag en julklapp, så nu är det igång =)
Sen så var det dags för träning, body pump. Jobbigt var det, men ändå skönt. Sen så velade jag fram o tillbaka, fast jag hade nog redan fattat mitt beslut. Jag slappade o drog ut på det men tillsist så tog jag mig iväg. Råkade kliva av en hållplats för tidigt =)
Fastän klockan var halv tio så var det en lång kö, men det gick ganska så fort. Träffade folk jag känner så fort jag klev innanför dörren så då släppte lite av min nervositet =)
Var varmare än någonsin, de öppnade dörrarna ut så de skulle komma in luft men det gjorde inte så stor skillnad. Galet med folk var det oxå, men ganska så bra fördelat. Trodde inte jag skulle få dansa så mycket, men där hade jag fel =)
Blev en bra kväll är glad jag antog utmaningen =)

Lördagen började bra, sov ut o vaknade pigg vilket var ett tag sen jag gjorde sist =)
Sen var det skappning på hög nivå, ganska mör i kroppen...men det kan man ta. På kvällen så var det middag som stod på schemat. Får erkänna att jag var lite nervös när jag satt på bussen ner till stan =) Hanna har skrämt upp mig =) Men jag hoppas att vi skötte oss bra.....?

Idag har jag fortsatt slappa o fixat lite här hemma.
Den kommande veckan kommer gå sjukt fort o sen är det dags för semester. =)

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0