Tomt

"Jag försöker men jag förlorar varje gång..."
Precis så känns det just nu....

Känner mig helt tom, finns inget just nu bara tomt...

Äntligen hände det som jag velat så länge.
Vågade nästan inte ta tillfället i akt men efter en liten puff så tog jag mitt förnuft tillfånga.
För man ångrar ju oftast det man inte gjorde o sällan det man gjorde.
Detta ledde till prat prat prat, skratt o skratt o så en massa trams bling bling (på flera sätt)
och så massa PUNKTER.
Sen så, så blev det som det blev...gick som det gick o slutade som det slutade........

Har inte orkar tänka efter, inte orkat sortera. Flera gånger har jag tänkt att jag måste kolla om det hände
eller om jag bara hittat på allt, men inte hört efter ännu.
Känns bara tomt just nu...tomt, ensamt o hopplöst...
Orka igen....


Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0