Knak o brak

Imorrn ska jag o besöka Dan o hans magiska fingrar. =)
Hoppas det räcker med bara ett besök, för annars kommer min plånbok att bli ledsen på mig... Men bara att vänta o se.

Känner mig avtrubbad för tillfället, finns många saker som jag tycker är jobbigt just nu men jag har inte tagit någe åt mig riktigt...vet inte vad det kan bero på. Men jag kanske lärt mig att ta det för vad det är o hur det är det vet jag ju, för det är ju som det alltid varit.

Precis varit på den sista danskursen för detta tillfälle. Har varit en bra kurs, fått en del aha-moments =)
Fick höra att jag är skit-duktig, inte ett dåligt betyg iaf =) Ska bara försöka ta det till mig, även om jag nog tonar ner det till enbart duktig. =)

Nu ska jag sova så jag orkar kliva upp i skaplig tid imorrn o hinna få någe gjort innan jag ska till Danne.

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0