Jag avancerar

Stod som femma när jag fick ett sms, när jag senare kollade på sidan då var jag fyra och när jag kikade idag så var jag uppe på andra plats...
Ska försöka få kolla in den på måndag...tänk om det kanske är MIN...vore nog precis vad jag behöver.
Men äm jag gillar den så är det ju ändå en innan mig som styr mitt öde. O med den turen jag besitter så blir det ju aödrig som jag vill. Så kanske lika bra att jag verkligen ogillar den.
Men jag gillar inte att fara o kolla själv. Tänk om jag gillar den men missar någe, eller om jag är osäker o vill veta någon annan åsikt...hmm..ja det är väl så som det är. Är man själv så är man.
Men spännande blir det iaf

Träningen i söndags var jobbig, o jag hade en fruktansvärd träningsvärk efter det, den höll i sig i pinsamt många dagar. Men idag så tog jag mig iväg igen, o hoppas det går bättre denna gång=)
Fick dock väldigt ont i knät, men hoppas på att det bara är någe tillfälligt...går ju inte annars... Jaja, säkert inget alls.

Om en vecka bär det av på resa, måste alltså packa i veckan...huvva så tråkigt.

Trevlig helg

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0