Regnet det bara öser ner.

Det har mest bara regnat sen jag kom tillbaka från min semester. Jag fattar inte att det aldrig vill sluta.
Hoppas vi slipper regnet under nästa vecka iaf...men om det nu skulle regna så är det iaf på ett annat sätt än här hemma.

Cyklade till träningen idag. Tyckte det hade lugnat ner sig just då, så jag sökte fram regnjackan o så cyklade jag iväg. Hann inte långt innan himlen öppnade sig och jag blev genomblöt. O alla vattenpölar gjorde det surt för mina skor. När jag tillsist kom fram till träningsanläggningen så fick jag vrida vatten ur mina strumpor. Sen var det bara att ta de på igen....hade ju inga andra med mig.
Det var ingen höjdare att ta på sig de blöta byxorna när jag skulle hem igen. Men tack o lov så regnade det nästan inget alls när jag skulle cykla hem igen.
Men nu får det vara nog!!

Har packat idag, så nu är jag redo för lördag =)

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0