Vänta lite nu..

..var det igår jag skrev att det var varmt? Var det verkligen igår som jag satt vid vattnet?

Idag är det ju småkallt och blåsigt. Nu skiner dock solen, men är som om det är en helt annan årstid om man jämför med igår.. Kan det verkligen vara sommar ena dagen o höst redan dagen därpå? Brukar det inte kommer smygande...? Jaja.

Känner mig lite virrig just nu. Har massor jag borde göra, men vet inte alls vart jag ska börja. Tror jag har kommit på att jag får börja med mycket imorrn efter det att jag införskaffat  mig lite saker från stan. Saken är ju bara den att jag inte får införskaffa för mycket...tur det inkommer lön på fredag. Välbehövligt!

Har oxå insett att det börjar dra ihop sig till saker o ting. Vilket känns bra, för det har varit lite träligt sista tiden får jag ändå lov att medge.

Imorrn gäller det att jag kommer ihåg att kliva upp tidigare så jag inte kommer en timma försent till jobbet =) Ska bli grymt skönt att slippa vara ensam. Vad jag har längtat!!

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0