Vecka ett

Jaha, då har det snart gått en hel vecka av 2012, återstår alltså endast 51 stycken....lite skrämmande va?

Har tänkt flera gånger att jag ska skriva ett inlägg, men har aldrig kommit länge än så.
Brukar ju börja året med en sk årskrönika...men tror jag ska skippa den. När jag försökt formulera den i huvudet så har den mest blivit deppig....o det vore ju inte vidare kul att varken läsa eller skriva. Så nöjer med med att hoppas 2012 blir ett bra år, på alla sätt o vis.

Har hänt en del under detta år oxå, mest spännande var att jag fick ringa till polisen. Känner sig hyfast skyldig när man ringer ett sådant samtal. Kan ju hoppas detta  var enda gången. =) Tur det inte var någe allvarligt iaf, då är det säkert mycket, mycket värre.

Har inte kunnat bestämma mig för om jag ska ta en paus eller blir mer aktiv med denna blogg.
Men det lär ju som visa sig.
Kan säkert vara bra att bli lite mer aktiv, ska ju vara bra att formulera sig o så...men då ska det ju oxå finnas saker man vill formulera sig om. Och som man vill dela med allmänheten.
Men som sagt, det lär visa sig.

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0