Deprimerande!

Idag är det ju sista dagen i juni, det är helg och jag är ledig.
Regnet öser ner, det är 10.8 grader varmt(!!!)) ute.
Varför?

Tycker det kunde få vara soligt o varmt o inte så blåsigt, så jag kunde sitta ute o odla  lite fräknar.
Så jag kunde göra de ärenden som jag skjutit på framtiden. Men tji fick jag. Idag vill man inte räcka ut ens lill-fingret.
Får hoppas på mer tur imorrn.

Har bara 29 arbetstimmar kvar innan jag får semester. Känner mig dock kluven inför den, men hoppas det kommer bli 3 helt underbara veckor.

Kom att tänka på en sak under gårdagskvällen...om man nu tror på ödet, som jag vill påstå att jag gör. Ska man så ta det som ett tecken när kroppen påverkar ens beslut? Är det ett tecken på att det inte är meningen att jag ska göra så som jag ändå har tänkt att göra? Eller är det bara otur, en händelse som skulle skett vilket som?
Svårt att veta.

Nja, nu ska jag fylla min megasuperstora kopp med ännu mera kaffe o så krypa ner i soffan o fortsätta vara deprimerad över detta regnande!

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0