Gnällig o grinig

Jag vill be om ursäkt!
Jag är inte vidare rolig just nu...
Tycker mest bara synd om mig själv...o är allmänt nere.
Känns mest bara hopplöst och jag känner mig modfälld....orkar inte mer...men vet ju att det hjälper ju ingen.
Bara att kämpa på och inte ge upp, kanske löser sig tillsist.
Men nu är det snart 3 månader....det är en lång tid.
Känns som om det bara blir på fler o fler ställen o det är väl det som gör att jag tappar hoppet, räckte gott o väl där det var, behöver inte tillkomma platser.


Jaja, ska sluta gnälla, vet ju att jag inte har det så tokigt ändå. Finns ju folk som har det så mycket sämre o då blir det ju bara patetisk att gnälla över värk.

Men snälla ni, hoppas för mig o håll gärna tummen!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0