=)

Idag är det fösta maj o jag har tagit igen mig =)

Igår var en intensiv men trevlig dag. Var inte så mycket att göra på jobbet så tiden gick långsamt...
Sen så for jag iväg till Ålidhem o så började firandet....av vad hade ingen av oss direkt kolla på...våren?...bränna häxor?....kungen?...mamma?
Men det fanns nå sjukt med mat på detta knytis o en hel massa trevligt folk =)
-arabiskt
-paj
-chili
-små plock
-kakor

Brasan började som ett rökmoln, men efter en stund så såg man lite eld oxå =)

O när jag kom hem, vid halv tre-tiden så låg det en kuvert o väntade i brevlådan.
Huvva så nervör jag var när jag skulle öppna det, men så lättad jag blev när det var gjort.
Jag är frisk! I den mån det är möjligt alltså =)

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0