Helgen =)

Haft en otroligt mysig helg...igen =)

Jag kommer bara sammanfatta den, för jag skulle inte kunna göra den rättvisa även om jag skrev flera sidor =)

Jobbade i lördags, men hade bara bra kunder. Roliga och intressanta samtal, så inget att klara på där inte.

Tog sedan bussen till Skellefteå, så mysigt att åka buss och lyssna på musik. Särskilt när man valt musiken själv och det är skymning ute =)

Hanna hämtade mig, vi blev lite sena då bussen stannade på Ok i Lövånger för att köpa olja då den visst började tryta...vi köpte med mat.

Maten var väl inte nå särskild, men potatisen får klart godkänt iaf =)

Efter en taxitur tin till stan så var det dags att ladda för dans. Gick hemskt smidigt, kom på att det troligen berodde på att valet av kläder redan var avklarat =)

Vi åkte dit...och blev ganska så tidiga =) Men hann inte sitta länge innan det drog igång..
Beskriver kvällen som topp-dal-topp.
Fick en dansboost och kände mig stundtals riktigt duktig =) (första gången det hänt på dans) 

Söndagen bestod av sovmorgon, stadsvandring, fika, bio (Cornelis) Taco och sedan tillbaka till Umeå.

Helgen får 7,5 av 7.7 möjliga =)

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0