Snögrotta och krossat porslin.

När jag skulle ta en matlåda ur frysen i morse så är det inte en  frys jag ser in i, utan en snögrotta. Dörren kan inte ha varit riktigt stängd..för det är snö överallt.

Så då vet jag vad jag har att se fram emot när jag kommer hem från jobbet.


Oturen förföljde mig till jobbet, hade ner att fat på golvet så det gick i många bitar. Jaja..det är så det går ibland.


Hemskt lite kunder var det idag...blir så tråkiga dagar då. Har bonat i stort sett alla träytor idag, det låter då mycket roligare än vad det är..=)


Inte kunde vi boka någon tid heller då flextiden hade slagit in...får bli senare i år istället.


Cyklade hem och handlade efter vägen. Tvättade, frostade av frysen och lagade mat. Det har jag sysslat med denna afton.


Ska tvätta igen imorrn, för mycket lakan o dyligt så det skulle aldrig hinna torka om jag tog dem idag, så då får jag springa upp o ner till o från tvättstugan hela kvällen imorrn med...Jippi!


På torsdag så blir det först jobb, sen picknick, sen afrodans o sen picknick igen, och så ska jag hinna packa där någon gång också....


Fullrulle denna vecka också. Men det är ju bara skoj =)


Sista vändan till tvättstugan för ikväll. Puss puss i farten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0