Rosa torsdag..nej, skär är den ju

Idag är det torsdag, en ganska bra torsdag då det nu är ledigt i ett par dagar.

Fick ett påskägg fyllt med lakrits, precis ett sådant jag brukar önska varje år. Tack Marlén, påskägget du fick var kanske inte lika mycket lakrits o salt, men hoppas du gillade det.

Eftersom det inte var slut i korgen på jobbet så kom inte påskharen dit, men chefen hade med sig lite tröstfika. Chokladmuffins, det var gott men mäktigt. 

Två påskkort har jag fått oxå, alltid lika kul när någon minns en och ids skicka ett kort. Tack tack!

Fick lov att sätta dit löshår på chefen när kunderna silat...det var kul att plåga henne lite, men jag vette tusan... Löshår är nog inget att hänga i julgranen, eller i påskriset kanske är mer passande i dessa tider.
Kan inte förstå att hon ens vill att jag ska sätta dit det, läshår är ju inget jag jobbar med. Men nog tusan har jag fått testa på en massa olika tekniker. Jaja...får se om det är kvar på tisdag.

Insåg just att torsdagar inte är nå bra tv-kvällar, hmm..borde det inte heta torskväll om det är kvällen man pratar om?
Får helt enkelt ta o göra nå vettigt, som diska.... Imorrn vankas det picknick, om det blir inne eller ute lär visa sig =)

Ses på Kulla, blå inte rosa.

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0