Min lediga dag!

Igår skulle jag in på ica o handla något att äta till middag innan jag fortsatte hem till Hanna. Jag gick in på ica, köpte det jag skulle ha. Kommer en bit därifrån och inser att jag glömt köpa det jag gick in för att köpa. Min middag....så det blidde mackor igår. Blir rädd för mig själv...inte lätt att bli gammal.

Tog mig dock i kragen när jag kom hem och bokade en tid hos en kiropraktor...så nästa vecka så smäller det. Hoppas det hjälper, vore hemskt skönt.

Idag har jag varit ledig. Gick upp tidigt, eller pallrade mig upp rättare sagt. Det var tufft, men jag hade inget val skulle ju möta Hanna och fara iväg och gymma. Men när man väl är på plats så går det ju bra. Tog i och hade mig i en timme, sen var det klart för idag.

Efter jag hade fixat mig i någe lunda ordning så gick jag och mötte upp Marlén på jobbet och så gick vi ut o åt lunch. Det var gott, kaffet smakade kanske inte jätte bra, men allt annat =) Sen så råkade Marlén köpa ett par skor oxå. Men dem var väldigt fina...önskar jag oxå kunde råka köpa ett par skor någon gång...men det händer sällan. Ett projekt för sig.

Sen gick jag hem, for iväg och handlade. Sen så började allvaret. Lagade en massa mat, tänkte jag skulle göra lite olika matlådor så jag har lite att välja på. 5 olika rätter blev det. Gick väldigt smärtfritt, bara fötterna mina som värker nu. Åt dock ingen mat, man blir mätt på matoset tror jag. Men smakade lite iaf.
Men nu kommer jag till det som jag fortfarande är i chock över...ni som känner mig väl bör nog sätter er ner nu...jag har diskat undan allt, torkar rent och lämnat köket prydligt. Kan ni tänka er? Jag kan knappt tro det själv. =)

Imorrn ska jag visst rycka in som extra tjej på en danskurs. Spännande , spännande.

Nu ska jag nog sova snart tror jag, helt slut. Måste vara allt diskande =)

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0