Men, kom igen!

Jag börjar bli lite lätt less måste jag medge.
Är det så här det kommer vara eller kommer det hända någe? Kommer det fortsätta i samma takt eller kommer det oväntat att hända någe spännande?
Just nu känns det som att det bara kommer rulla på o inte ta sig någonstans alls, och jag vet inte vad jag ska med det till då...
Men vem vet, det kanske blir som med många cyklandes tanter, helt plötsligt kastar dem ut handen och svänger utan att så mycket kasta en blick över axeln. Det är det jag hoppas på, för annars kan vi lika gärna trampa ner bromsen samtidigt som vi trycker hårt på handbromsen.

Jag sänder mina tankar till syster min. Hon har haft en tuff dag och jag lider med henne. Men Sandra, låt det inte komma åt dig så djupt. Du har gjort allt rätt, är tanten som är en idiot!

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0