Bortglömd...

Jag hade värsta lyxiga eftermiddagen i torsdags. Marlén tog upp beställning på sushi och så kom hon insläntande med det till salongen. Så inte nog med att jag slapp ta mig ut och köpa den själv, jag fick sällskap och mat under arbetstid =) Gott var det.

Sen så började min väntan, åtta var det Britta som stod på schemat. Men fick inte fatt den jag skulle gå med, varken via mail eller sms..inte ens via samtal. O klockan blev mer o mer...jag gav upp. Beklagade mig till allt o alla. (förlåt) Sen så gick jag bort mot Sagateatern o kände mig hemskt tragisk. När jag kom fram så har dem ändrat tiden o det börjar inte förrän nio....då blev det ännu mer beklagan (förlåt igen) Droppen rann precis ned i bägaren, men kunde lika gärna valt att rinna över.
Hade då fått sms av den som skulle följt mig. Han hade glömt....jäkla bajs, säger jag bara!

Men det var någon som hörde min klagolåt och fann den så hjälplös o tragisk så denne kände att det var dags att ingripa.
Min räddare i nöden kom inte på en vit häst, men hon kom farandes i en blå ultra buss. =)
Tack Marlén du räddade min kväll!

Britta var bra, riktigt bra. Men hon skulle nog behöva lite hjälp med "dansen" och mellansnacket. Men annars så har jag inget att klaga på =)


När jag sen kom hem så ser jag att boendet i Ö-vik är fixat...nu hoppas jag bara att vi kommer göra minst lika god frukost som vi gjorde på Cypern =) Tror det kommer bli en hemskt mysig weekend, när det väl blir dags =)

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0