Kärleksbullar i snöstorm =)

Gick o lade mig med vetskapen att jag skulle vakna upp till en massa snö. Var uppe vid två o då var det ingen snö..men vid sex då hade det kommit en del. När jag sen klev upp på riktigt så hade det fastnat en massa snö på rutorna så jag såg knappt ut =)

Gjorde mig redo för en mycket jobbig och ansträngande dag. Pallrade mig sedan iväg till bussen, som kom i tid. Det hade jag aldrig kunnat tro, snö brukar ju ställa till med lite problem när det gäller dem.

Gick sedan i snöstorm till Hanna. Fanns så många fina träd så jag kunde knappt slita blicken från dem...åååhh...=)

Sen så smulades det, värmdes, doppades, knådades, smetades, ströddes och rullades. Och inte minst gräddades. =) När det jästes så var det Disney som gällde. Askungen och skönheten och odjuret. (ville ha Djungelboken o Aladdin, men tji fick vi)

Massa deg hamnade i magen...gott gott. Sen så fick vi lov att smaka en varsinn bulle innan vi gick o köpte kebab =) Mums =)

Sen så orkade vi bara dela på en bulle när vi drack kaffe. Lika bra det, för då kan vi ju fika fler gånger.

Det är så mycket kärlek i dessa bullar att de ätes på egen risk =)



Fick lära oss hur man imponerar på tjejer. Det gör man med "Blommor och choklad och löften du inte kommer hålla"......tror inte det är någe jag skulle vilja rekommendera. Iaf inte det sista =)

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0