Jäkla bajs sabotörer!!!!

Idag hade jag tänk jag skulle ta cykeln till jobbet så jag skulle hinna träna utan att behöva stressa. Men tji fick jag, har fått många tjin sista tiden.

Jag var ute i tid, för en gång skull. För jag skulle hämta ut skivorna på posten innan jag fortsatte resa till jobbet. O det var en himla tur det. För när jag kom ner till cykelförrådet och låste upp cyklen så ser jag att framdäcket är tomt...jaha, punka. Men inte enbart det,  utan någon jäkel hade tänk att det var dags att jag blev av med ventilen på däcket. Så inte en chans att jag kunde cykla till jobbet. Tur jag hade gott om tid... Ringde mamma o beklagade mig innan jag hämtade skivorna och tog bussen till jobbet. Hann i tid, men ilskan ville inte ge med sig.
Förstår inte varför folk måste hålla på så här...men man ska väl heller inte förstå allt.

Så nu måste jag köpa en ny ventil o sätta dit den. Men det orkar jag inte, men jag har ju inget val, för utan cykel kan jag inte vara någon längre tid. Så nu vet jag vad jag har att sysselsätta mig med.


Tänker inte skriva någe om helgen, inte för att jag inte vill...utan för att jag inte kan.

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är någon idiot som har lekt med din cykel, någon som inte har något bättre för sig i livet.. stackars den....

2010-10-12 @ 21:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0