Dagens outfit.

Japp, jag håller ju som att pröva mig fram i denna blogg djungel. Skriver mest om dravvel, mycket tankar om allt o inget. En del om dans har det ju blivit. Skrev om mat nyss, vilket jag gillade väldigt mycket. Prövade lite nya vinklar i veckan, nyheter o politik....inget man kanske förknippar min blogg med, men man måste ju pröva. Nyheterna (även om de bara vara flumm) var kul att skriva om. Politik gillade jag inte lika mycket, det får mig att bli lite för upprörd för att kunna formulera mig i en blogg. Så det kanske inte blir så mycket mer av den varan, iaf inte i dess renaste form...om det nu finns någon sådan form inom politik.
Men idag ska jag alltså börja en modeblogg (eller iaf ett modeblogg inlägg)

När jag kom hem vid tretiden imorse så hade jag på mig en axelbandlös klänning, till det hade jag röda strumpbyxor och svarta stövlar. Naglarna var rödmålade och jag hade röda örhängen och en röd ring för att matcha strumpbyxorna. Ett svart läderarmband i form av en rosett på ena handleden och armbandet med ankor på den andra. Håret var dagen till ära plattat och utsläppt.

Men eftersom klockan var mitt i natten (eller tidigt på morgonen) så åkte kläderna av till förmån för sängen. Mitt påslakan är i massa olika färger o underlakanet går i grönt, för att matcha örngotten o påslakanet så klart =)
Dock så passade inte mina rödlackade naglar in i den outfiten riktigt, men jag orkade inte ta bort det innan jag gick o lade mig...så fick helt enkelt lov att bli en missmatch.

När jag sedan vaknade och gjorde mig iordning för en ny dag, (eller blir ju som samma dag....) Så valde jag mina slitna o luggiga tubsockor, mina knallgröna mjukisbyxor (tycker som att det blev en snygg kontrast till de röda naglarna och så matchade jag ju som salongen i lägenheten superbra)
För att liva upp det lite extra så valde jag ett linne (lite lagomt slitet så där) i en mörkblå nyans, skulle nästan vilja säga att det är marinblått..

Ska iväg o träna senare så då är det dags för en ny outfit...eller det blir ju två nya. Måste ju klä upp mig för att ta mig dit (undrar om det blir för mycket om jag tar klänningen jag hade igår.....?)
Sen så blir det ju lite träningskläder på plats oxå.

Så min dagens putfit består alltså av minst 5 kombinationer....

Det var mitt modeblogg inlägg, vill ni ha inköpsställen till någe av mina outfits så är det bara att säga till.

Putar med läpparna o allt annat som hör till.





Hmm....tror inte att detta var riktigt min typ av blogginlägg.....hmm, nja.


Förutom att byta kläder i tid och o tid så jag har nästan bränt ner köket....men det ska jag inte skriva här =)



Puss puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Borde verkligen finnas en "gilla" knapp på bloggen..då hade jag gillat det här inlägget. Haha! Nina, släng dig i väggen ;)

2011-04-04 @ 16:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0