Så mycket, fast ändå inte

Japps, känns som om det hänt mycket den sista tiden.
Fast när jag försöker formulera de i ord så går det inte alls....

Fick reda på idag att någon i min närhet väntar barn...har som inte riktigt förstått det...undrar då hur de själva känner =)

Helgen var fylld med massa konstigheter, får se om det kanske får bli ett eget inlägg vid tillfälle, eller om jag håller det för mig själv =)

Nu kan jag börja räkna ner till allt skoj som händer snart. Inte så många veckor innan jag o min barndomsvän (på avsånd) tar våran första tur till Stockholm =) Ska bli kul att ha en riktig tjejhelg i huvudstaden. Hitta på massa knas o träffa lite knäppt folk...är så det brukar bli iaf. Känns bra att komma bort från allt o alla en sekund o göra någe utöver det vanliga =)

Imorrn ska jag på middagsdejt med bästaste kollegen, ska bli trevligt =)

Sista danskursen imorrn, skönt o samtidigt tråkigt. Aldrig blir man nöjd...=)

Puss puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0