Mollypluggar och intimvaxning

Igår var jag på dans. Var väldigt längesen sist. Men jag fegade ur, av lite olika anledningar... Men det var kul att få fara iväg en sväng iaf. Blir snart bättre då det blir i stan igen, då kan jag ju ta mig dit o hem på egen hand =)
 
Sen så fick vi ett intressant telefonsamtal till jobbet idag. Var M som tog det. Vette fasen om det var på riktigt eller bara en snuskgubbe. Intimvaxning ville han iaf prata om och hur svårt det var att komma åt överallt på egen hand... tur det var på telefon o inte öga mot öga, nu kunde hon ju snabbt avsluta samtalet.
 
Nu ska jag moffa i mig lite jordgubbar, gott =)
 
Bakade bullar igår, men jag är fortfarande lite äcklad, eftersom jag åt aningens för mycket av degen...men det är ju så gott!
Så mår man inte illa efter värktabletter så fixar man det lätt med en hög bulldeg =)
 
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0