3/4 avklarat!

 
Ni kan ju tänka er hur gott det lukatr hos mig nu. Men vad snabbt det gick, förra veckan var det ju bara som små knoppar o nu är de ju som färdiga =)
 
Som ni kan se så har jag jobbat med snören, nu är alla klappar inslagna o redo att packas ner. Känns skönt att ha det gjort.
Har även handlar hem till godis, ett kila mörkchoklad, inte illa =)
Grädden var slut så den får jag ta imorrn, så jag är redo på onsdag när jag tänkt koka o smälta mest hela dagen =)
 
Sen så har jag en undran oxå...köpte blodapelsin i fredags, men den är väldigt blodfattig...ska man ta den till akuten då? Känns ju inge bra med en blodapelsin som saknar blod, eller kan det vara någe typ av monster då? Eller är det bara en vanlig apelsin...eller har det varit en vampyr o tömt den?? Kusligt detta blev nu......
 
 
 
Dags för adventsglöggen!
 
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0